Senin, 30 April 2012

Afellay: “Estic molt feliç!”


Ibrahim Afellay ha tornat a jugar després de gairebé 7 mesos i mig lluny dels terrenys de joc. Aquest diumenge ha disputat els últims 20 minuts de partit a Vallecas

El jugador holandès no jugava un partit oficial des del Barça – Osasuna del 17 de setembre del 2011. Aquell dia va disputar 24 minuts

Afellay: “M’agrada molt jugar a futbol. He treballat fort als entrenaments i avui estic molt content”


Va jugar els seus últims minuts amb la samarreta del Barça al Camp Nou, en una golejada contra l’Osasuna (8-0), i ha tornat a fer-ho aquest diumenge a Vallecas, en una altra golejada (0-7). Ibrahim Afellay ha tornat a sentir-se futbolista. “M’agrada molt jugar a futbol. He treballat fort als entrenaments i avui estic molt content”, ha afirmat el jugador holandès del FC Barcelona, qui ha assegurat que esperava amb il·lusió aquest moment: “Saps que ha d’arribar algun dia però no saps quan. Estic molt feliç d’haver tornat!”.

Afellay, per tant, deixa enrere el trencament del lligament encreuat anterior del genoll esquerre que es va fer el passat 22 de setembre durant un entrenament. El 3 d’octubre va ser sotmès a una artroscòpia i va començar un llarg i intens procés de recuperació. L’11 d’abril, després de més de 6 mesos de patiment i esforç, va rebre l’alta mèdica i aquest diumenge ha tornat a trepitjar un terreny de joc.

Afellay ha entrat al camp al minut 72, amb el 0 a 4 en el marcador. Ho ha fet en el lloc de Sergio Busquets. En els 20 minuts que ha jugat ha participat en 10 jugades col·lectives i ha protagonitzat un total de 21 accions. Però més enllà dels números, aquest diumenge el recordarà com el dia del seu retorn. El jugador holandès no jugava un partit oficial des del Barça – Osasuna del 17 de setembre del 2011. Aquell dia va disputar 24 minuts.

0 komentar: